-goodboys-

FAQ

GOODBOYS CATERING

Otázky a odpovědi

šetříme váš i náš čas...

Kam doručujete?
Zajištujeme služby na Vysočině a okolí.
Na přání jsme schopni dodat i mimo kraj, záleží však na našem uvážení. Obraťte se prosím na člena našeho týmu a zjistěte, zda bychom byli pro vaši akci mimo město tím pravým!

Jaká je doba zpracování nabídek?
Během dnů s velkým objemem může trvat až 72 hodin, než náš tým odpoví na žádost o cenovou nabídku. Pro cenovou nabídku na zakázkovou položku počítejte s dobou zpracování až jeden týden.
Děkujeme za vaši trpělivost!

Poskytujete služby firemního vybavení nebo správu jídel a nápojů na místě?
My rozhodně ano! Good Boys poskytuje nejvyšší kvalitu a konzistenci ve všech oblastech jako vaše komplexní řešení pro každý aspekt vašeho programu potravin a nápojů.

Mohu si vyzvednout objednávku cateringu?
Nabízíme jak vyzvednutí, tak doručovací služby, abychom vyhověli vašim potřebám v oblasti stravování. Můžete si objednat své oblíbené kombinace cateringu online a vyzvednout v restauraci Hostinec u Rybníka.

Jaké velikostní skupiny můžete uspokojit?
Zvládneme cokoli od malých až po střední skupiny od 10 do 50 lidí až po velké příležitosti několika stovek lidí na vaší party nebo setkání.

Jaké je průměrné cenové rozpětí za cateringové jídlo?
Existuje mnoho různých faktorů, které mohou ovlivnit cenu vašeho jídla. Hlavními faktory jsou výběr z menu, počet hostů, délka akce, vzdálenost místa od Jihlavy a styl obsluhy, například bufet nebo servírování jídel před hosty. Tím, že nám poskytnete několik podrobností o vaší akci, můžeme
prodiskutovat možnosti související s vaším rozpočtem a poskytnout vám mnohem lepší představu o nákladech na catering pro vaši konkrétní akci.

Budete se mnou spolupracovat na sestavení správného menu v rámci mého rozpočtu?
Ano, náš vyškolený personál s vámi může spolupracovat na všech aspektech vaší akce od tvorby menu a možností výzdoby až po pronájmy a personální obsazení, přičemž vždy bude pamatovat na váš rozpočet.

Jaké typy plateb přijímáte?
Přijímáme hotovost, bankovní převod, Mastercard, Visa.

Jak dlouho podnikáte?
Catering na Vysočině provozujeme od roku 2020.

Jak dlouho dopředu si mám svou akci rezervovat?
Na rezervaci termínu není nikdy příliš brzy. Mnoho míst je rezervováno více než 1 rok předem, takže není neobvyklé, že v tu dobu je rezervován i catering. Termíny v době vrcholící svatební sezóny (květen-září) je třeba rezervovat 6 měsíců předem. Neváhejte však kdykoli zavolat s dotazem o dostupnosti; často můžeme vyhovět požadavkům na poslední chvíli!

Můžete mi zajistit pronájem na moji akci?
Rádi pro vaši akci zajistíme pronájem včetně koordinace doručení a nastavení, abychom měli jistotu, že budete mít vše, co potřebujete k úspěchu vaší akce. Velká většina našich akcí se odehrává na místech, kam se musí dovézt téměř vše, a my přesně víme, co bude na jakýkoliv typ akce potřeba. Využijte našich odborných znalostí a dovolte nám sejmout z vašeho talíře často matoucí úkol pronájmů.

Dokážete připravit menu na míru pro akci a dokážete vyhovět i speciálním dietním požadavkům nebo potřebám hostů, jako jsou bezlepkové, veganské, vegetariánské pokrmy?
Všechna menu, která děláme, jsou zakázková. Nemáme nastavené menu. Jednou z našich charakteristických vlastností je, že našim klientům dáváme spoustu možností! Protože vše připravují naši šéfkuchaři sami, je velmi jednoduché upravit pokrm podle vašeho vkusu nebo přijít s něčím zcela novým. Náš šéfkuchař a manažeři jsou dobře obeznámeni se speciálními stravovacími potřebami, jako je bezlepková strava, a určitě vám můžeme poskytnout chutné veganské nebo vegetariánské pokrmy.

Můžete zajistit alkohol, víno a pivo a barmany?
Naše licence a pojištění nám dovolují alkohol podávat, ale i prodávat.
Jsme schopni Vám zajistit naše profesionálně vyškolené a certifikované barmany. Nejenže zajistí, že se všichni budou skvěle bavit, ale budou také dodržovat zodpovědné postupy při podávání alkoholu, aby byli vaši hosté v bezpečí.

Můžete doporučit další dodavatele pro naši akci?
Rádi bychom vám doporučili jednoho z mnoha skvělých profesionálů na akce v této oblasti, který by s vámi spolupracoval. Máme skvělou stáj fotografů, půjčoven, plánovačů, hudebníků, květinářů a pekařů.

Co mám dělat, když potřebuji provést změnu v objednávce?
Žádný problém. Stačí zavolat jednomu z našich zástupců a oni poskytnou návrhy a budou pracovat na přizpůsobení jakýchkoli změn nebo požadavků.

Jaké úrovně služeb nabízíte?
Tři skvělé možnosti pro jednu lahodnou oslavu!

Mini Catering (MC) : Náš mini catering (MC) je ideální pro objednávky, které nevyžadují personální obsazení, jako jsou jednotlivá jídla v krabicích, jednoduchá interní cateringová setkání, „oslava a školení“! Prezentaci lze v případě potřeby za malý poplatek upgradovat na porcelán. Položky v tomto menu cestují dobře, což znamená, že kuchař nemusí skládat tato jídla na místě. Jeden z našich členů týmu doručí jídlo na místo vaší akce v konkrétní čas. K dispozici je také vyzvednutí.

Profesionální bufet: Upgradujte a udržujte své jídlo ve správné teplotě po dobu 2 hodin a bez vzhledu fólie na jedno použití! Zahrnuje stoly, porcelán, sklenice, koše, mísy a tácy, kovové servírovací náčiní. Pro všechny potraviny a nápoje z vaší objednávky. Náš Good Boys Catering připraví bufet, po skončení události vše uklidí a vezmou s sebou.

Full Service Catering: Naši zaměstnanci Good Boys Catering k vám přijedou s naším vybavením a vše připraví čerstvé na místě na vaší akci! Přivoňte si k vůni a ochutnejte ten rozdíl! Zahrnuje vše výše uvedené plus váš Good Boys Catering. Náš cateringový personál připraví a doplní váš bufet a udrží v něm pořádek během vaší akce. Následně vše uklidí a vezmou s sebou. Můžeme také zajistit barmany, další personál, půjčovnu vybavení a další.

Jaké jsou vaše storno podmínky?
Při zrušení akce (odstoupení od smlouvy o zajištění cateringových služeb) objednatelem, je objednatel povinen uhradit zhotoviteli storno poplatek (odstupné):

při zrušení akce ve lhůtě do 61 dnů před dohodnutým termínem jejího konání – storno poplatek ve výši 20 % z poskytnuté zálohy (50% kalkulované ceny) na úhradu kalkulované a dohodnuté ceny akce

při zrušení akce ve lhůtě 60–31 dnů před dohodnutým termínem jejího konání – storno poplatek ve výši 70 % z poskytnuté zálohy (50% kalkulované ceny) na úhradu kalkulované a dohodnuté ceny akce

při zrušení akce ve lhůtě 30–15 dnů před dohodnutým termínem jejího konání – storno poplatek ve výši 100 % z poskytnuté zálohy (50% kalkulované ceny) na úhradu kalkulované a dohodnuté ceny akce

při zrušení akce ve lhůtě 14 dnů a méně před dohodnutým termínem jejího konání – storno poplatek ve výši 100 % z celkové kalkulované a dohodnuté ceny akce

Málokdy se stane, že někdo musí svou akci zrušit. Pokud k tomu musí dojít, budeme s vámi spolupracovat na minimalizaci vaší ztráty.

Co když mi na konci události zbyde jídlo?
Naši zaměstnanci jsou vyškoleni v oblasti bezpečnosti potravin a mají na srdci váš nejlepší zájem. Budou více než rádi, že vám zbylé jídlo zabalí do jednorázových obalů bez dalších poplatků, pokud budou mít pocit, že je lze bezpečně použít pro pozdější použití. K uchování zbytků, které si chcete ponechat, je potřeba chlazení.

Kolik místa je potřeba pro profesionální bufet?
Obvykle pro vaše jídlo používáme 2-4 stoly. Pro velké akce a rozsáhlejší menu přidáme 4-6 více místa.

Přinášíte stoly pro mé hosty, aby jedli?
S možností bufetu a obsluhy zahrnujeme pouze stoly, na kterých se mají podávat jídla a nápoje, které si u nás objednali. Máte-li další potraviny a nápoje, pro které byste chtěli stůl umístit, domluvte se prosím s naším personálem alespoň 1 týden předem.

Můžete si projít místo mé akce předem?
Ano, určitě! Můžeme toho hodně vidět pomocí počítačových leteckých pohledů a také rádi vidíme polohu osobně.

Budu mít dostatek jídla?
Určitě bychom se styděli, kdyby došlo. Budete nám muset sdělit přesný minimální počet hostů 7–10 dní před datem vaší akce. Pokud poté potřebujete zvýšit počet, můžete a my uděláme vše pro to, abychom vašim změnám vyhověli.

Je pro lidi dost jídla na druhou etapu?
Když jídlo chutná dobře, vrátí se pro další! Přinášíme dost, aby si velcí jedlíci dali víc. Doporučujeme, abyste nám poskytli přesný počet hlav, jak nejlépe umíte.

Platby, kdy musím zaplatit?
Váš vklad je splatný, jakmile budete připraveni potvrdit datum. U akcí na soukromých večírcích Full Service Catering nebo Profesionální bufet: 50% platba je splatná ihned při potvrzení datumu a zůstatek je splatný 14 dnů před datem vaší akce.

Jak si zarezervuji termín své akce?
Pro rezervaci termínu požadujeme složení zálohy.

Kolik je požadovaná záloha?
Záloha je 50 % z vašeho balíčku.

Jsou nějaké další poplatky?
Ano, budou přidány daně z prodeje.

Co když je v den akce přítomno více hostů, než jsem si zarezervoval? Bude mi účtováno více?
Nebude vám účtováno více, pokud bude přítomno více hostů, než na jaké jsme rezervováni. Nemůžeme však zaručit, že budeme mít dostatek jídla. Proto je velmi důležité, abyste nám poskytli co nejpřesnější odhadovaný počet hostů.

Potřebujete elektřinu?
Budeme potřebovat alespoň dva vývody na samostatných okruzích. Poskytneme 10 m prodlužovací kabely k dosažení zásuvek.

Poznámka:
Nebudeme vhodní, pokud hledáte catering za nejnižší možnou cenu… Neomezujeme kvalitu/množství jídla, nebo úroveň služeb způsobem, který by vás, nebo vaše hosty mohl zanechat nešťastným nebo neuspokojeným. Rádi vám pomůžeme porovnat naši nabídku s konkurencí a zajistíme, že vaše srovnání bude provedeno na bázi jablek k jablkům!

VŽDY HLEDÁME VÁŠNIVÉ, TALENTOVANÉ A NADŠENÉ POSILY, KTERÉ CHTĚJÍ ROZŠÍŘIT SVÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI. POKUD MÁTE ZÁJEM O SPOLUPRÁCI S NÁMI, ZAŠLETE SVŮJ ŽIVOTOPIS A KRÁTKÝ PRŮVODNÍ DOPIS NA: manager@woduplus.cz

GOODBOYS CATERING

NAŠE SKVĚLÉ SLUŽBY!

ZAOPATŘÍME VŠE PRO...

DOKONALÉ

SVATBY

Plánujete svatbu? Svatební den patří mezi nejdůležitější v životě. Svatební hostina je důležitou součástí celého svatebního dne. Proto by i ona měla být nezapomenutelná. Dokážeme vytvořit foodlist přímo na míru Vám, Vašim přáním, požadavkům a finančním možnostem. Vypracované rautové stoly nebo servírované vícechodové obědy i večeře. V případě zájmu se obraťte na našeho catering managera v uvedených kontaktech.

NEZAPOMENUTELNÉ

RODINNÉ OSLAVY

Navrhneme vám dle vašich představ uspořádání kompletní rodinné oslavy kdekoliv si budete přát. Zajistíme vše okolo rodinné hostiny a narozeninové oslavy. Náš catering udělá z Vaší události vyjímečný zážitek, na který budete dlouho vzpomínat protože naším cílem je Vaše nejvyšší možná spokojenost. Podívejte se na podrobnosti ohledně naší nabídky. V případě zájmu se obraťte na našeho catering managera v uvedených kontaktech.

ÚSPĚŠNÉ

FIREMNÍ AKCE

Uspořádejte si s námi firemní party, zasedání, konference, prezentace, workshopy. Místo konání akce, záleží jen na Vás. Mezi naše největší záliby patří degustační catering a zajišťování komplexních služeb pro malé i větší společnosti. Zajistíme Vám kompletní catering na Vaše firemní večírky, zasedání, konference, prezentace, workshopy. V případě zájmu se obraťte na našeho catering managera v uvedených kontaktech.

Goodboys boxy

Sestavte si sami svůj catering

Stačí využít náš e-shop pro objednání vlastního cateringu. Goodboys boxy pro Vás připravíme a přivezeme do 48 hod. Jsou ideální pro objednávky, které nevyžadují personální obsazení. Oslavy, porady, školení, coffee break, office catering a další. Jeden z našich členů týmu doručí jídlo na místo vaší akce v konkrétní čas. K dispozici je také vyzvednutí.

PROFESIONÁLNÍ CATERING

PROČ SPOLÉHAT NA GOODBOYS?

KVALITNÍ SUROVINY

Všechny používané suroviny pro výrobu pokrmů a nakupované zboží pochází od prověřených dodavatelů ZE ZÁRUKOU TÉ NEJVYŠŠÍ KVALITY.

ORIGINÁLNÍ RECEPTY

Tyhle chuťové kombinace byste nevymysleli. Všichni máme rádi českou klasiku, ale občas chceme vyzkoušet něco nového.

BOHATÉ ZKUŠENOSTI

Naši šéfkuchaři mají bohaté zkušenosti z kuchařských soutěží i každodenní KUCHAŘSKÉ praxe v TĚCH
nejlepších českých restaurací.

AKCE NA KLÍČ

Zajistíme Vám servírované a nezapomenutelné hlavní chody, studené a teplé rauty , obložené mísy a tácy, grilování, rožnění masa, pečená prasata.

GOODBOYS

KDO JSME?

Náš tým se skládá z mladých a sympatických kluků s láskou k řemeslu, které baví vaření a prezentace jídel. Máme schopnost vykonávat iniciativu a vytrvalost k dosažení výsledků.Vycházíme z letitých zkušeností, pracujeme s úsměvem. Našim prioritním cílem je spokojený zákazník.

PROVOZUJEME TAKÉ:

Hostinec u Rybníka se nachází ve středu průmyslové zóny v Jihlavě v ulici Pávovská 21. U příchodu Vás přivítá milá paní a náš team kuchařů.

Samoobslužná restaurace Hostinec u Rybníka se stala vyhlášenou restaurací v širokém okolí pro své polední menu, které se stalo pro mnohé pracující pravou kombinací rychlého oběda připraveného z čerstvých a kvalitních potravin za dobrou cenu. Denní nabídka se skládá z několika hlavních jídel, polévky, ovocných i zeleninových salátů. Kapacita restaurace je 100 míst. V letních měsících je otevřena příjemná zahrádka.

Půjčujeme vybavení pro catering a kompletní gastronomický inventář. V případě speciálních požadavků např. vybavení, kterým nedisponuje přímo naše firma se nebráníme možnosti zajištění, jelikož spolupracujeme s dalšími partnery z různých oblastí a odvětví.

Událostní personál a propagační agentura Kaets byla založena se zájmem poskytnout neobyčejný personál v širokém rozsahu přepychových událostí. Hostesky, cocktail číšnice, barmanky, propagující modelky a další služby. Náš tým přivede profesionalitu, talent a krásu kdekoli je potřeba. Soukromé party, firemní večírky, hudební festivaly, koncerty, důležitá zahájení, veletrhy

GOODBOYS CATERING
PÁVOVSKÁ 3107/21, Jihlava – Bedřichov
+420 604 162 448